Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (4) Α΄ - Β΄ Τάξη / 14-4-20


ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ   
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
14 - 4 -2020
ΕΚΠ/ΚΟΣ ΠΕ11 ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ  :  ΜΠΕΛΕΧΡΗ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ





Σήμερα σας προτείνω να παίξετε ένα παιχνίδι, ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ  - ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Χώρος παιχνιδιού: το σημείο που έχουμε ορίσει για να κάνουμε γυμναστική στο σπίτι. 
 Εξοπλισμός και υλικά :  Μουσική και κέφι
v  Βοηθοί :  Ένας βοηθός.
Σημείωση
·          βοηθός είναι υποχρεωτικός γιατί :
*     μας βοηθάει και μας επιβλέπει για λόγους ασφαλείας 
*     Ο βοηθός  σταματάει την μουσική περιμένει και  την ξεκινάει πάλι.
*     Ο βοηθός μας διαβάζει τί πρέπει να κάνουμε. Μπορούμε να ζητήσουμε από το μπαμπά ή τη μαμά να γίνει βοηθός.


ΘΥΜΑΜΑΙ : ότι το σώμα μου μιλάει και εκφράζει τα συναισθήματα μου







ΠΑΙΧΝΙΔΙ :Ενώ ξεκινάει η μουσική  εμείς χορεύουμε,  αυστηρά και μόνο στο χώρο που έχουμε ορίσει να κάνουμε γυμναστική. Όταν σταματήσει η μουσική καλούμαστε μέσα από τις εκφράσεις του προσώπου μας  και χρησιμοποιώντας όλα τα μέλη του σώματός μας,  να αποδώσουμε τα συναισθήματά μας .

.

*     Σταματάει η μουσική

*     Παίζει μουσική -χορεύω
*     Σταματάει η μουσική





2. Εκφράζω το συναίσθημα με όλο μου το σώμα είμαι;  κουρασμένος /η.





*     Σταματάει η μουσική
3. Εκφράζω το συναίσθημα με όλο μου το σώμα: σκέφτομαι και ετοιμάζομαι να κάνω μια ζαβολιά.







*     Σταματάει η μουσική





*       Παίζει μουσική – βαδίζω αργά
*     Σταματάει η μουσική


5. Εκφράζω το συναίσθημα με όλο μου το σώμα: ασχολούμαι με κάτι ενδιαφέρον.



*       Παίζει μουσική -χορεύω
*     Σταματάει η μουσική


*       Παίζει μουσική – βαδίζω αργά 
*     Σταματάει η μουσική

7. . Εκφράζω το συναίσθημα με όλο μου το  σώμα : είμαι χαρούμενος/η




*       Παίζει μουσική -χορεύω
*     Σταματάει η μουσική

7. Εκφράζω το συναίσθημα με όλο μου το σώμα: ετοιμάζω μια έκπληξή για την μαμά.





*       Παίζει μουσική -χορεύω
*     Σταματάει η μουσική


9.  Γίνε ένα ρομπότ και μετακινήσου με το δικό σου προσωπικό στυλ.
*       Στη συνέχεια σκεφτείτε   δικές σας  εκφράσεις ,   Και τέλος  προσκαλέστε τον βοηθό σας να παίξει το παιχνίδι και αυτός.  Αλλάξτε ρόλους.     



ΨΥΧΑΓΩΓΗΘΕΙΤΕ
 ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
  Η Εκπ/κός ΠΕ11 του Σχολείου
   Μπελεχρή – Κυριάκου Νικολέττα



Βιβλιογραφία

ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, Υ. Δ. Β. Μ. Κ., χ.χ. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε&ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΑΘΗΝΑ : ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ .
ΚΑΣΙΑΡΟΥ Ε. ΠΑΠΑΓΙΑΝΗ Π. ΠΑΠΑΔΑΚΗ Σ,ΡΟΖΗ Θ., χ.χ. Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ - ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 8. ΒΙΒΛΙΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΕΠΕΕ επιμ. s.l.:s.n.
ΜΠΕΛΕΧΡΗ, Ν., 1988. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΑΠΘ,ΤΕΦΑΑ.
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Υ., χ.χ. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ -ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.