Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 3, Ε & ΣΤ ΤΑΞΗ 5ΟΥ ΔΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 31-3-2020


  «Καλημέρα στις μαθήτριες και στους μαθητές της πέμπτης και έκτης τάξης  του 5ου Δημοτικού σχολείου Χολαργού.
.


  Σήμερα σας προτείνω μία σειρά ασκήσεων για  τα χέρια μας  .
Χώρος: το σημείο που έχουμε ορίσει για να κάνουμε γυμναστική στο σπίτι. 
 Εξοπλισμός :κέφι, μουσική προαιρετικά
 Βοηθοί :  Ένας βοηθός.
*     Ο βοηθός μας διαβάζει τί πρέπει να κάνουμε.  (μπορούμε να ζητήσουμε από το μπαμπά ή τη μαμά να γίνει βοηθός)
*     Οι ασκήσεις μας, η καθεμιά,  διαρκούν περίπου ένα λεπτό της ώρας , ή μετρώντας ως  τον αριθμό 10,  ενδιάμεσα κάνουμε  ένα μικρό διάλειμμα  30 δευτερόλεπτα ή 1΄λεπτο ,ανάλογα την ανάγκη του καθενός σας. 
*      Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μου.



1η Άσκηση   βαδίζουμε επιτόπου 

2η Άσκηση εκτελούμε κίνηση   μια δεξιά μια  αριστερά  με τα πόδια, και  τα χέρια μας να  ακολουθούν χαλαρά.

3η Άσκηση μικρές αναπηδήσεις, επιτόπου.

4η Άσκηση  μικρές  αναπηδήσεις  δεξιά αριστερά  μπρος και πίσω.

5η Άσκηση  άρση γονάτων επιτόπου εναλλάξ.
..

7η Άσκηση αναπήδηση και ανάταση χεριών με παλαμάκι.

8η Άσκηση   Φέρνω τα χέρια μου μπροστά στο σώμα μου τεντωμένα και εκτελώ  εναλλαγές χιαστή .

9η Άσκηση   Στέκομαι  σε προσοχή με ανοιγμένα  λίγο τα πόδια  μου, φέρνω τα χέρια μου τεντωμένα σε έκταση στο ύψος των ώμων μου και εκτελώ μικρές κυκλικές κινήσεις , προς τα μέσα και προς τα έξω.

10 η Άσκηση  Στέκομαι  σε προσοχή με ανοιγμένα  λίγο τα πόδια  μου, φέρνω τα χέρια μου τεντωμένα  στην ανάταση σε δυο χρόνους και τα επαναφέρω στην αρχική μου θέση , θέση προσοχής.

11η Άσκηση   χαλαρώνω τα χέρια μου .

12η Ασκηση    επαναλαμβάνω τις ασκήσεις 6.7.8.9 και 10

Χορεύουμε χαλαρά.

Τέλος,

γίνε ένα Ρομπότ  και   αποσυναρμολογήσου  σιγά – σιγά,  ένα μέλος του σώματος σου κάθε φορά  – άρχισε  από τα χέρια σου. Στη συνέχεια  απλώσου στο πάτωμα ,στο χαμηλό  επίπεδο και τέλος  συναρμολογήσου και φτάσε στο ψηλό επίπεδο .




.
 ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
  Η Εκπ/κός ΠΕ11 του Σχολείου
   Μπελεχρή – Κυριάκου Νικολέττα



Βιβλιογραφία

ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, Υ. Δ. Β. Μ. Κ., χ.χ. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε&ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΑΘΗΝΑ : ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ .
Μ.LETZELTER, 1985. ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ - ΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΣΠΥΡΟΣ ΚΕΛΛΗΣ .
ΜΠΕΛΕΧΡΗ, Ν., 1988. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΑΠΘ,ΤΕΦΑΑ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.