Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (4) Γ΄ - Δ΄ Τάξη / 14-4-20


Σήμερα σας προτείνω να παίξετε  το  παιχνίδι,  ΑΠΑΛΗ ΚΑΙ ΑΡΓΗ ΚΙΝΗΣΗ .

 Χώρος παιχνιδιού: το σημείο που έχουμε ορίσει για να κάνουμε γυμναστική στο σπίτι. 
Εξοπλισμός και υλικά :  Μουσική και κέφι
v  Βοηθοί :  Ένας βοηθός.
σημείωση
·          βοηθός είναι υποχρεωτικός γιατί :
*     μας βοηθάει και μας επιβλέπει για λόγους ασφαλείας 
*     Ο βοηθός  σταματάει την μουσική περιμένει και  την ξεκινάει πάλι.
*     Ο βοηθός μας διαβάζει τί πρέπει να κάνουμε. Μπορούμε να ζητήσουμε από το μπαμπά ή τη μαμά να γίνει βοηθός.

Παιχνίδι


*     Σταματάει η μουσική

Άσκηση 1  Προσπάθησε,  να περπατήσεις  χωρίς να ακουστείς καθόλου.

  .[1]
*       Παίζει μουσική – κάνω αργά  επιτόπου,  βήματα πλάγια δεξιά και αριστερά 
*       Σταματάει η μουσική

Άσκηση 2.  Προσπάθησε να περπατήσεις  αργά όπως ένας γίγαντας.

*       Παίζει μουσική – βαδίζω επιτόπου 
*       Σταματάει η μουσική

 Άσκηση 3  προσπάθησε να μετακινηθείς αργά όπως όταν ένα τρένο μπαίνει στο σταθμό.


*       Παίζει μουσική -χορεύω
*     Σταματάει η μουσική


Άσκηση 4. Προσπάθησε να φτάσεις στο πιο χαμηλό επίπεδο του χώρου σου όπως θα έφτανε ένα φτερό ή ένα φύλλο δέντρου όταν το φυσάει το αεράκι.
*       Παίζει μουσική – κάνω επιτόπου  πλάγια βήματα δεξιά και αριστερά
*     Σταματάει η μουσική


Άσκηση 5. Περπάτα αργά όπως ένας ελέφαντας




*       Παίζει μουσική -χορεύω
*     Σταματάει η μουσική


 6 άσκηση: Γίνε ένα ρομπότ και αποσυναρμολογήσου. αργά αργά  .  Φτάσε στο χαμηλό επίπεδο του χώρου σου



 Άσκηση 7. Αργά και σταθερά συναρμολογήσουν και φτάσε στο ψηλό επίπεδο του χώρου. Ένα  ένα   μέλος του σώματος σου   κάθε φορά.
        Πχ  εγώ σου προτείνω :       Ξεκίνα από τα πόδια,  στη συνέχεια  τα χεριά
                Τέλος το σώμα.


Σκέψου μια κίνηση που την κάνεις γρήγορα, προσπάθησε να την κάνεις   αργά και απαλά.

*     Ζήτα από το βοηθό σου να κάνει τις ασκήσεις.
*     Άλλαξε ρόλο, γίνε βοηθός.

 ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ



  Η Εκπ/κός ΠΕ11 του Σχολείου
   Μπελεχρή – Κυριάκου Νικολέττα


Βιβλιογραφία

ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, Υ. Δ. Β. Μ. Κ., χ.χ. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε&ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΑΘΗΝΑ : ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ .
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, Υ. Π. Κ. Θ. Π., Β΄2007. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΒΙΒΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. ΑΘΗΝΑ: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ.
ΜΠΕΛΕΧΡΗ, Ν., 1988. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΑΠΘ,ΤΕΦΑΑ.
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Υ., χ.χ. Γ&Δ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ.
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Υ., χ.χ. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ -ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.



[1]  ΒΙΒΛΙΟ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΚΑΙ Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ , ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΣΕΛ.58

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.