Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 3, Γ & Δ ΤΑΞΗ 5ΟΥ ΔΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 31-3-2020


"Καλημέρα στις μαθήτριες  και στους μαθητές της Τρίτης και Τετάρτης   τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού.

Σήμερα σας προτείνω να παίξετε  το  παιχνίδι, επίπεδα και ισορροπία .

Χώρος παιχνιδιού: το σημείο που έχουμε ορίσει για να κάνουμε γυμναστική στο σπίτι. 
 Εξοπλισμός και υλικά :  ένα μικρό κονταράκι ή ένα στεφάνι Μουσική και κέφι.
 Βοηθοί :  Ένας βοηθός.
Σημειώσεις:
          Ο βοηθός  σταματάει την μουσική περιμένει και  την ξεκινάει πάλι.
         Ο βοηθός μας διαβάζει τί πρέπει να κάνουμε.  (μπορούμε να ζητήσουμε από το μπαμπά ή τη μαμά να γίνει βοηθός)

  ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
  ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ









Εικόνα 1   ΨΗΛΟ - ΜΕΣΑΙΟ - ΧΑΜΗΛΟ
Άσκηση 1  Προσπάθησε, το κονταράκι ή το στεφάνι,   να  ισορροπεί στην παλάμη σου.  Επανέλαβε την άσκηση με το άλλο σου χέρι .[2]

 ΄






Άσκηση 2. Φέρε το κονταράκι  ή το στεφάνι στο ψηλό επίπεδο του χώρου.





 Άσκηση 3   προσπάθησε να παραμείνεις στη δύσκολη θέση ισορροπίας που βλέπεις,  με προσοχή.  [3]



Άσκηση 4  Επανέλαβε την προηγουμένη άσκηση με την άλλη πλευρά του σώματός σου  Δηλ. αν την σχημάτισες με την δεξιά πλευρά τώρα προσπάθησε με την  αριστερή.  Βλέπεις διαφορά ;

Άσκηση 5   Δημιούργησε ένα κλειστό σχήμα στο χαμηλό επίπεδο του χώρου.  




       
  Άσκηση 6  κάθισε  και φέρε το κονταράκι ή το στεφάνι στο ψηλό επίπεδο του χώρου,  στη συνέχεια στο μεσαίο και τέλος στο χαμηλό, επανέλαβε την άσκηση.





Άσκηση 7 Τοποθέτησε το κονταράκι  στο έδαφος και κάνε μικρές αναπηδήσεις αριστερά και δεξιά από αυτό  , αν θες 7 σε αριθμό. Αν έχεις στεφάνι κάνε 7 μικρές αναπηδήσεις μέσα  και έξω από το στεφάνι.
Τέλος
Γίνε ένα Ρομπότ  και   αποσυναρμολογήσου  σιγά – σιγά,  ένα μέλος του σώματος σου κάθε φορά,  στη συνέχεια    απλώσου στο πάτωμα ,στο χαμηλό επίπεδο, στο τέλος  συναρμολογήσου και φτάσε στο ψηλό επίπεδο .

*       Φαντάσου μία δική σου άσκηση  για να κάνεις με το κονταράκι ή το στεφάνι,
*     Ζήτα από το βοηθό σου να κάνει τις ασκήσεις.
*     Άλλαξε ρόλο, γίνε βοηθός.
*     Επανέλαβε τις ασκήσεις άλλη μια φορά."

ΨΥΧΑΓΩΓΗΘΕΙΤΕ!!
 ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
  Η Εκπ/κός ΠΕ11 του Σχολείου
   Μπελεχρή – Κυριάκου Νικολέττα



Βιβλιογραφία

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, Υ. Π. Κ. Θ. Π., Β΄2007. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΒΙΒΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. ΑΘΗΝΑ: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ.
ΜΠΕΛΕΧΡΗ, Ν., 1988. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΑΠΘ,ΤΕΦΑΑ.
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Υ., χ.χ. Γ&Δ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ.
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Υ., χ.χ. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ -ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.




[1] ΒΙΒΛΙΟ, ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΚΑΙ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. ΣΕΛ.61
[2]  ΒΙΒΛΙΟ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΚΑΙ Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ , ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ [ΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΣΕΛ.58
[3] ΒΙΒΛΙΟ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΚΑΙ Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ , ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ [ΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΣΕΛ.58


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.