"Καλημέρα στις μαθήτριες και στους μαθητές της Τρίτης και Τετάρτης τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού.
Σήμερα σας προτείνω να παίξετε το
παιχνίδι, επίπεδα και ισορροπία .
Εξοπλισμός
και υλικά : ένα μικρό κονταράκι
ή ένα στεφάνι Μουσική και κέφι.
Βοηθοί :
Ένας βοηθός.
Σημειώσεις:
Ο βοηθός σταματάει την μουσική περιμένει και την ξεκινάει πάλι.
Ο βοηθός μας διαβάζει τί πρέπει να κάνουμε. (μπορούμε να ζητήσουμε από το μπαμπά ή τη
μαμά να γίνει βοηθός)
ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ
Εικόνα 1 ΨΗΛΟ
- ΜΕΣΑΙΟ - ΧΑΜΗΛΟ
Άσκηση 1
Προσπάθησε,
το κονταράκι ή το στεφάνι, να ισορροπεί στην παλάμη σου. Επανέλαβε την άσκηση με το άλλο σου χέρι
.[2]
Άσκηση 2. Φέρε το κονταράκι ή το στεφάνι στο
ψηλό επίπεδο του χώρου.
Άσκηση 4 Επανέλαβε την προηγουμένη άσκηση με
την άλλη πλευρά του σώματός σου Δηλ. αν
την σχημάτισες με την δεξιά πλευρά τώρα προσπάθησε με την αριστερή.
Βλέπεις διαφορά ;
Άσκηση 5 Δημιούργησε ένα κλειστό σχήμα στο χαμηλό επίπεδο
του χώρου.
Άσκηση 6 κάθισε
και φέρε το κονταράκι ή το στεφάνι στο ψηλό επίπεδο του χώρου, στη συνέχεια στο μεσαίο και τέλος στο χαμηλό,
επανέλαβε την άσκηση.
Άσκηση 7 Τοποθέτησε το κονταράκι στο έδαφος
και κάνε μικρές αναπηδήσεις αριστερά και δεξιά από αυτό , αν θες 7 σε αριθμό. Αν έχεις στεφάνι κάνε 7
μικρές αναπηδήσεις μέσα και έξω από το
στεφάνι.
Τέλος
Γίνε ένα Ρομπότ και αποσυναρμολογήσου σιγά – σιγά,
ένα μέλος του σώματος σου κάθε φορά,
στη συνέχεια απλώσου στο πάτωμα
,στο χαμηλό επίπεδο, στο τέλος
συναρμολογήσου και φτάσε στο ψηλό επίπεδο .
Φαντάσου μία δική σου άσκηση για να κάνεις με το κονταράκι ή το στεφάνι,
Ζήτα από το βοηθό σου να κάνει τις ασκήσεις.
Άλλαξε ρόλο, γίνε βοηθός.
Επανέλαβε τις ασκήσεις άλλη μια φορά."
ΨΥΧΑΓΩΓΗΘΕΙΤΕ!!
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Η Εκπ/κός ΠΕ11 του Σχολείου
Μπελεχρή –
Κυριάκου Νικολέττα
Βιβλιογραφία
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, Υ. Π. Κ. Θ. Π., Β΄2007. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΒΙΒΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. ΑΘΗΝΑ: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ.
ΜΠΕΛΕΧΡΗ, Ν., 1988. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
ΑΠΘ,ΤΕΦΑΑ.
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Υ., χ.χ. Γ&Δ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ.
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Υ., χ.χ. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ -ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
[1]
ΒΙΒΛΙΟ, ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΚΑΙ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. ΣΕΛ.61
[2] ΒΙΒΛΙΟ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΚΑΙ Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ [ΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΕΛ.58
[3]
ΒΙΒΛΙΟ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΚΑΙ Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ , ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ [ΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΣΕΛ.58
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.