Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 3, Α & Β ΤΑΞΗ 5ΟΥ ΔΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 31-3-2020

"Καλημέρα σε όλες και όλους.

 Καλημέρα στις μαθήτριες και στους μαθητές  του 5ου  Δ. Σ.   Χολαργού.

 Εύχομαι από τα μύχια της καρδιάς μου να είστε όλοι καλά! 

 Σας αποστέλλω προτεινόμενες δράσεις, σε σχέση με το μάθημα  της Φυσικής Αγωγής ,    οι οποίες είναι κατανεμημένες ανά τάξη.  Θα  είναι χαρά για μένα να ακολουθείτε το πρόγραμμα.

 Για οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

 Ευχαριστώ και καλή συνέχεια !! 

Η εκπ/κός ΠΕ11 του Σχολείου
Μπελεχρή Νικολέττα 

ΥΓ. ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ  www.e-class.sch.gr


ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ  3,  Α & Β  ΤΑΞΗ  5ΟΥ  ΔΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ   31-3-2020



Καλημέρα στους μαθητές και στις μαθήτριες της Πρώτης και Δευτέρας τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού.

 Εξοπλισμός και υλικά :  Μουσική και κέφι
 Βοηθοί :  Ένας βοηθός.
Σημειώσεις:
          Ο βοηθός  σταματάει την μουσική περιμένει και  την ξεκινάει πάλι.
         Ο βοηθός μας διαβάζει τί πρέπει να κάνουμε.  (μπορούμε να ζητήσουμε από το μπαμπά ή τη μαμά να γίνει βοηθός)
 Αρχίζω με το να θυμηθώ  πως βρίσκω, το αριστερό μου χέρι ,το αριστερό μου πόδι και την αριστερή πλευρά του σώματός μου.  Πως βρίσκω  το δεξί μου χέρι ,το δεξί μου πόδι και την δεξιά πλευρά του σώματός μου. 
Οδηγίες :
*       Α. Στέκομαι στην προσοχή με τα δύο μου πόδια λίγο  ανοιχτά δηλ.  στο άνοιγμα  των  ώμων μου.                     
*      Β. Λυγίζω  τα δυο μου χέρια  και τα ανεβάζω προς την πάνω μεριά του σώματός μου,   ακουμπάω τις παλάμες των χεριών μου στο στήθος.
*       Γ.  Κλείνω τα μάτια μου, συγκεντρώνομαι  και προσπαθώ να αισθανθώ σε  ποια παλάμη μου  χτυπάει   πιο δυνατά η καρδιά μου.
*       Δ. Εκεί που αισθάνομαι πιο δυνατά το χτύπημα της καρδιάς μου, είναι το αριστερό μου χέρι  το αριστερό   μου πόδι  μου η αριστερή μου  μεριά, το άλλο είναι το δεξί μου  χέρι,  το δεξί μου  πόδι ή δεξιά μου  πλευρά.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Ενώ ξεκινάει η μουσική  εμείς χορεύουμε,  αυστηρά και μόνο στο χώρο που έχουμε ορίσει να κάνουμε γυμναστική, όταν σταματήσει η μουσική καλούμαστε να  σχηματίσουμε τις κατευθύνσεις.

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ




*     Σταματάει η μουσική

1 Μετακινούμαι  με απαλό βήμα προς τα  δεξιά.
*     Παίζει μουσική -χορεύω
*     Σταματάει η μουσική

2 Με το Δεξί μου χέρι δείχνω δεξιά και κοιτάω Αριστερά.
*     Σταματάει η μουσική

3   
Με το αριστερό μου χέρι δείχνω αριστερά και κοιτάω εμπρός.

*       Παίζει μουσική -χορεύω
*     σταματάει η μουσική


 4    Μόνο, το δεξί μου πόδι ακουμπά τη γη, το αριστερό μου χέρι πιάνει τον αγκώνα του δεξιού μου χεριού.   

*     Παίζει μουσική -χορεύω
*     Σταματάει η μουσική

5  Με το αριστερό μου χέρι δείχνω πάνω και με το δεξί κάτω..

*     Παίζει μουσική -χορεύω
*     σταματάει η μουσική

 6   Το αριστερό μου πόδι είναι πιο μπροστά από το δεξί μου πόδι  και τα δυο μου χεριά δείχνουν αριστερά.

*     σταματάει η μουσική

7 Ακουμπάω μόνο  το δεξί  μου χέρι  και το αριστερό  μου πόδι  στη γη

*     Παίζει μουσική -χορεύω
*     σταματάει η μουσική

8. μετακινούμαι  με ένα απαλό πλάγιο  βήμα  αριστερά.
*     Παίζει μουσική -χορεύω
*     σταματάει η μουσική

9  Γίνε ένα λουλούδι κλειστό και άνοιξε σιγά σιγά γιατί  ξημερώνει και  ανατέλλει ο ήλιος.

*       Στη συνέχεια σκεφτείτε   δικές σας κατευθύνσεις,   Και τέλος  προσκαλέστε τον βοηθό σας να παίξει το παιχνίδι και αυτός.  Αλλάξτε ρόλους.      Επανέλαβε το παιχνίδι  άλλη μια φορά.

ΨΥΧΑΓΩΓΗΘΕΙΤΕ
 ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
  Η Εκπ/κός ΠΕ11 του Σχολείου
   Μπελεχρή – Κυριάκου Νικολέττα


 ΥΓ. Οι μαθητές της Α&Β  και Γ&Δ τάξης του Δημοτικού Σχολείου,  με τη βοήθεια του παιχνιδιού  προσεγγίζουν, ερευνούν, γνωρίζουν, και  αναπτύσσουν τις αντιληπτικές τους ικανότητες.  Οι μαθητές καλούνται να κάνουν σωματικά σχήματα, σε σχέση με τίς έννοιες, αριστερά- δεξιά ,πάνω - κάτω , εμπρός -πίσω ή να βρουν τα επίπεδα ψηλό ,μεσαίο , χαμηλό και να ισορροπήσουν.

Βιβλιογραφία

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, Υ. Π. Κ. Θ. Π., Β΄2007. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΒΙΒΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. ΑΘΗΝΑ: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ.
ΜΠΕΛΕΧΡΗ, Ν., 1988. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΑΠΘ,ΤΕΦΑΑ.
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Υ., χ.χ. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ -ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.