"Καλημέρα σε όλες και όλους.
Καλημέρα στις μαθήτριες και στους μαθητές του 5ου Δ. Σ. Χολαργού.
Εύχομαι από τα μύχια της καρδιάς μου να είστε όλοι καλά!
Σας αποστέλλω προτεινόμενες δράσεις, σε σχέση με το μάθημα της Φυσικής Αγωγής , οι οποίες είναι κατανεμημένες ανά τάξη. Θα είναι χαρά για μένα να ακολουθείτε το πρόγραμμα.
Για οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Ευχαριστώ και καλή συνέχεια !!
Η εκπ/κός ΠΕ11 του Σχολείου
Μπελεχρή Νικολέττα
ΥΓ. ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ www.e-class.sch.gr
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 3, Α
& Β ΤΑΞΗ 5ΟΥ ΔΣ
ΧΟΛΑΡΓΟΥ 31-3-2020
Καλημέρα στους μαθητές
και στις μαθήτριες της Πρώτης και Δευτέρας τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου
Χολαργού.
Εξοπλισμός
και υλικά : Μουσική και κέφι
Βοηθοί : Ένας βοηθός.
Σημειώσεις:
Ο
βοηθός σταματάει την μουσική περιμένει
και την ξεκινάει πάλι.
Ο
βοηθός μας διαβάζει τί πρέπει να κάνουμε.
(μπορούμε να ζητήσουμε από το μπαμπά ή τη μαμά να γίνει βοηθός)
Αρχίζω με το να θυμηθώ πως βρίσκω, το αριστερό μου χέρι ,το αριστερό μου πόδι και την αριστερή πλευρά του
σώματός μου. Πως βρίσκω το δεξί μου χέρι ,το δεξί μου πόδι και την
δεξιά πλευρά του σώματός μου.
Οδηγίες :




ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Ενώ ξεκινάει η μουσική εμείς χορεύουμε, αυστηρά και μόνο στο χώρο που έχουμε ορίσει
να κάνουμε γυμναστική, όταν σταματήσει η μουσική καλούμαστε να σχηματίσουμε τις κατευθύνσεις.
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ



2 Με το Δεξί μου χέρι δείχνω δεξιά και κοιτάω Αριστερά.

3
Με το αριστερό μου χέρι δείχνω
αριστερά και κοιτάω εμπρός.
4
Μόνο, το δεξί μου πόδι ακουμπά τη γη, το αριστερό μου χέρι πιάνει τον
αγκώνα του δεξιού μου χεριού.


5 Με το αριστερό μου χέρι δείχνω
πάνω και με το δεξί κάτω..


6
Το αριστερό μου πόδι είναι πιο μπροστά από το δεξί μου πόδι και τα δυο μου χεριά δείχνουν αριστερά.

7 Ακουμπάω μόνο το δεξί μου χέρι
και το αριστερό μου πόδι στη γη


8. μετακινούμαι με ένα απαλό
πλάγιο βήμα αριστερά.


9 Γίνε ένα λουλούδι κλειστό και
άνοιξε σιγά σιγά γιατί ξημερώνει
και ανατέλλει ο ήλιος.

ΨΥΧΑΓΩΓΗΘΕΙΤΕ
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Η Εκπ/κός ΠΕ11 του Σχολείου
Μπελεχρή –
Κυριάκου Νικολέττα
ΥΓ. Οι μαθητές της Α&Β και Γ&Δ τάξης του Δημοτικού
Σχολείου, με τη βοήθεια του
παιχνιδιού προσεγγίζουν, ερευνούν,
γνωρίζουν, και αναπτύσσουν τις
αντιληπτικές τους ικανότητες. Οι μαθητές
καλούνται να κάνουν σωματικά σχήματα, σε σχέση με τίς έννοιες, αριστερά- δεξιά
,πάνω - κάτω , εμπρός -πίσω ή να βρουν τα επίπεδα ψηλό ,μεσαίο , χαμηλό και να
ισορροπήσουν.
Βιβλιογραφία
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, Υ. Π. Κ. Θ. Π., Β΄2007. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΒΙΒΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. ΑΘΗΝΑ: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ.
ΜΠΕΛΕΧΡΗ, Ν., 1988. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
ΑΠΘ,ΤΕΦΑΑ.
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Υ., χ.χ. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ -ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.