Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Φυσικής Αγωγής (2)... συνέχεια! Α΄ & Β΄ ΤΑΞΗ


Καλημέρα στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α΄  και Β΄ τάξης 
του 5ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού!!



 "Σήμερα σας προτείνω να παίξετε ένα παιχνίδι, το παιχνίδι  των  σωματικών σχημάτων.

 Εξοπλισμός και υλικά :  Μουσική και κέφι
 Βοηθοί :  Ένας βοηθός.

   Ο βοηθός  σταματάει την μουσική περιμένει και  την ξεκινάει πάλι.
   Ο βοηθός μας διαβάζει τί πρέπει να κάνουμε.  (μπορούμε να ζητήσουμε από το μπαμπά ή τη μαμά να γίνει βοηθός)







 Ενώ ξεκινάει η μουσική  εμείς χορεύουμε,  αυστηρά και μόνο στο χώρο που έχουμε ορίσει να κάνουμε γυμναστική, όταν σταματήσει η μουσική καλούμαστε να κάνουμε ένα σωματικό σχήμα



ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ     



*     Σταματάει η μουσική

1 Σχηματίζω  με το σώμα μου ένα  ανοιχτό  σωματικό  σχήμα  ( δηλ. κάτι πολύ μεγάλο )
*     Σταματάει η μουσική


2  Σχηματίζω με το σώμα μου ένα κλειστό σωματικό σχήμα ( δηλ. κάτι πολύ μικρό )






*      Σταματάει η μουσική

3 Σχηματίζω με το σώμα μου το πρώτο γράμμα με το οποίο  αρχίζει το όνομά μου. ( μεγάλο ή μικρό ότι σας αρέσει)

*     σταματάει η μουσική


 4 Σχηματίζω με το σώμα μου   ένα διαφορετικό  σωματικό σχήμα  (δηλ. κάτι πολύ μπερδεμένο)




*     Παίζει μουσική -χορεύω
*     Σταματάει η μουσική

5 Ακουμπάω το δεξί μου πόδι και το δεξί  μου χέρι  στη γη.

*     Παίζει μουσική -χορεύω
*     σταματάει η μουσική

 6 Ακουμπάω το ένα  μου πόδι  στη γη




*     σταματάει η μουσική

7 Ακουμπάω το δεξί  μου χέρι  και το αριστερό  μου πόδι  στη γη

*     Παίζει μουσική -χορεύω
*     σταματάει η μουσική

8 Ακουμπάω τα δύο  μου χέρια  και το ένα μου πόδι  στη γη

*     Παίζει μουσική -χορεύω
*     σταματάει η μουσική

9 Σχηματίζω με το σώμα μου το δεύτερο γράμμα   το οποίο υπάρχει στο  επώνυμο μου ( μεγάλο ή μικρό ότι σας αρέσει)


 Στη συνέχεια Φανταστείτε  ένα σωματικό σχήμα δικό σας.
*     Και τέλος  προσκαλέστε τον βοηθό σας να παίξει το παιχνίδι και αυτός.  αλλάξτε ρόλους, Επανέλαβε το παιχνίδι  άλλη μια φορά".


                                                                                     Καλή Διασκέδαση!!

                                                                              Νικολέττα Μπελεχρή


Βιβλιογραφία

Anon., χ.χ. s.l.: s.n.
Anon., χ.χhttp://www.fa3.gr/arthra/1b-raxiaioi.htm, s.l.: s.n.
http://www.fa3.gr/arthra/1b-raxiaioi.htm, χ.χ. s.l.: s.n.
http://www.fa3.gr/arthra/1b-raxiaioi.htm, χ.χ. s.l.: s.n.
https://mag.sigmalive.com/article/13740/6-askiseis-gia-na-gymnaseis-kentro-toy-somatos-soy, χ.χ. s.l.: s.n.
https://pixabay.com/el/illustrations/search/%CE%B3%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/, χ.χ. s.l.: s.n.
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, Υ. Π. Κ., χ.χ. Γ&Δ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ.
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, Π., χ.χ. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α&Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ επιμ. s.l.:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ -ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ .
ΜΠΕΛΕΧΡΗ, Ν., 1988. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΑΠΘ,ΤΕΦΑΑ.

Copyright  Μπελεχρή Νικολέττα 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.