Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

5ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού

(ΦΕΚ υπ΄αρ. 13423/ΓΔ4/9 Φεβρουαρίου 2021 / Εσωτερικός Κανονισμός

Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας)

 

Προϋπόθεση για την καλή λειτουργία και την εκπλήρωση της αποστολής του σχολείου1 είναι ο σεβασμός των κανόνων λειτουργίας του.

Οι κανόνες καθορίζουν το γενικό πλαίσιο των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων εκπαιδευτικών,  μαθητών2 και γονέων3.

Αφορούν όσους απαρτίζουν τη σχολική κοινότητα και έχουν ως κύριο στόχο, εκτός από την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου, την αποτελεσματικότερη εκπαίδευση και αγωγή των μαθητών. Σε αυτή την προσπάθεια όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας είναι κοινωνοί και η συμβολή τους θεωρείται καθοριστική για την επίτευξη των στόχων της παιδαγωγικής πολιτικής του Σχολείου.

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του σχολείου μας,συντάχθηκε ύστερα από εισήγηση της Διευθύντριας της σχολικής μονάδας και με τη συμμετοχή όλων των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων, των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και εκπροσώπου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

 Η απόφαση αποστέλλεται για έγκριση στον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου και στον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας.

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας θα αναρτηθεί στον ιστότοπο του σχολείου. Η ακριβής τήρησή του αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση της Διεύθυνσης του σχολείου, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων.

 

 

1.   Προσέλευση – παραμονή στο Σχολείο και αποχώρηση από αυτό.

 

Το Σχολείο αποτελεί χώρο αγωγής και μάθησης, γι’ αυτό και η συμμετοχή των μαθητών  είναι τακτική και συστηματική.

Η ελλιπής φοίτηση χωρίς σοβαρό λόγο, υπονομεύει το σχολικό έργο και δυσχεραίνει την πρόοδο των μαθητών.

Οι μαθητές τηρούν το ωράριο του καθημερινού προγράμματος. Σε περίπτωση καθυστερημένης προσέλευσης κάποιου μαθητή και επειδή οι πόρτες του σχολείου κλείνουν,  οι γονείς θα πρέπει να βεβαιώνονται σε κάθε περίπτωση για την είσοδο του παιδιού στο σχολείο, πριν αποχωρήσουν από αυτό.

Η απουσία από τα μαθήματα δικαιολογείται μόνο όταν συντρέχει σοβαρός λόγος.

Σε περίπτωση ασθένειας πέραν των τριών ημερών, κατά την επάνοδο του μαθητή, χρειάζεται ιατρική βεβαίωση.

­­

Αν κάποιος γονέας χρειαστεί για ειδικό λόγο να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, θα πρέπει να ενημερώσει με γραπτό σημείωμα και εγκαίρως τη Δ/νση του σχολείου και να υπογράψει στο Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής που τηρείται στο σχολείο.

Κατά την πρωινή προσέλευση εφημερεύων εκπαιδευτικός υποδέχεται τα παιδιά στην είσοδο του σχολείου και οι γονείς – συνοδοί αποχωρούν.

 

Για λόγους ασφαλείας, δεν επιτρέπεται η παρουσία προσώπων που δεν σχετίζονται  με την παιδαγωγική και μαθησιακή διαδικασία, στους χώρους του σχολείου.

 

Κατά την αποχώρηση–σχόλασμα,οι εκπαιδευτικοί συνοδεύουν τους μαθητές έως την εξωτερική πόρτα, απ’ όπου παραλαμβάνονται από  τους γονείς - συνοδούς τους.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------

[1] Η λέξη «Σχολείο» αναφέρεται στον σχολικό θεσμό, ενώ «σχολείο» στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα

2 Οι λέξεις «μαθητής-/ές» ή «δάσκαλος/οι» κλπ χρησιμοποιούνται και για τα δύο φύλα

3  Για τη λέξη «γονέας» νοούνται και οι δύο γονείς ή οι έχοντες τη γονική μέριμνα

 

 

Σε περίπτωση που τα παιδιά αποχωρούν χωρίς τη συνοδεία γονέα – είτε μόνα τους είτε με οποιοδήποτε άλλο τρόπο-, αυτό δηλώνεται εγγράφως στη Δ/νση του σχολείου σε έντυπο που διανέμεται στους μαθητές κατά την έναρξη του σχολικού έτους.

 

Αν κάποιος μαθητής παραμείνει στον χώρο του Σχολείου μετά τη λήξη των μαθημάτων στις 13:15 και κατά την αποχώρησή του συνοδεύεται, οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν την τελευταία διδακτική ώρα στο τμήμα, ειδοποιούν τον γονέα και αυτός υποχρεούται άμεσα να προσέλθει να παραλάβει τον μαθητή. Oμαθητής δεν αποχωρεί από το σχολείο μόνος του για κανένα λόγο.

Η αποχώρηση των μαθητών που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα του σχολείου, γίνεται στις 15:00 ή στις 16:00 σύμφωνα με την ώρα αποχώρησης που αναγράφεται στην δήλωση εγγραφής.Η φοίτηση στο Ολοήμερο Πρόγραμμα διακόπτεται μετά τη συμπλήρωση 15 συνεχόμενων απουσιών οι οποίες δεν δικαιολογούνται από ιατρική γνωμάτευση (Π.Δ. 79/2017).

Η αργοπορία παραλαβής των μαθητών του Ολοήμερου Προγράμματος δημιουργεί πρόβλημα τόσο στους ίδιους τους μαθητές,  όσο και στους εκπαιδευτικούς. Για τον λόγο αυτό, οι γονείς παρακαλούνται να είναι συνεπείς στον χρόνο παραλαβής των παιδιών τους.

 

2.   Συμπεριφορά μαθητών/τριών  - Παιδαγωγικός έλεγχος

 

Οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στη διδακτική διαδικασία και δεν παρακωλύουν το μάθημα, σεβόμενοι το δικαίωμα των συμμαθητών τους για μάθηση και το δικαίωμα του εκπαιδευτικού για διδασκαλία.

Οι μαθητές σέβονται τα προσωπικά αντικείμενα των συμμαθητών τους και δεν τα χρησιμοποιούν χωρίς την άδειά τους.

Στο σχολικό χώρο δεν επιτρέπονται κινητά τηλέφωνα, είδη αξίας, περιττά χρήματα και ηλεκτρονικά παιχνίδια.

 Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στα διαλείμματα για την πρόληψη ατυχημάτων. Οι μαθητές κατεβαίνουν όλοι στον αύλειο χώρο και δεν παραμένουν σε τάξεις, κλιμακοστάσια ή εξώστες ορόφων. Αυτό είναι επιβεβλημένο, όχι μόνο για λόγους καλής λειτουργίας του σχολείου, αλλά, κυρίως για την ασφάλεια των ίδιων των παιδιών.

Σε περίπτωση βροχής, οι μαθητές παραμένουν στις τάξεις ή στον διάδρομο του ορόφου όπου βρίσκεται η τάξη τους και επιτηρούνται από τον εκπαιδευτικό της προηγούμενης διδακτικής ώρας. Κι αυτό, διότι υπάρχει περίπτωση ο εκπαιδευτικός της επόμενης ώρας να μην είναι παρών, αν πρέπει να μετακινηθεί από άλλο σχολείο. Αν ο εκπαιδευτικός της προηγούμενης διδακτικής ώρας, πρέπει να μετακινηθεί σε άλλο σχολείο, τους μαθητές επιτηρεί διαθέσιμος εκπαιδευτικός του σχολείου.

Στον αύλειο χώρο οι μαθητές επιτηρούνται από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Οι υπεύθυνοι εφημερεύοντες μεριμνούν για τα παιδιά και είναι στη διάθεσή τους για ο,τιδήποτε προκύψει.

Τα παιχνίδια με μπάλα επιτρέπονται μόνο κατά τη διάρκεια του μαθήματος της Φυσικής  Αγωγής.

Τόσο στους χώρους του σχολείου, όσο και κατά τις εκπαιδευτικές εξόδους, οι μαθητές ακολουθούν τις οδηγίες των εκπαιδευτικών που τους συνοδεύουν και συμπεριφέρονται με ευγένεια και ευπρέπεια. Η συμπεριφορά τους πρέπει να τιμά τους ίδιους, την οικογένειά τους και το σχολείο.

Όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας οφείλουν να φέρονται με ευπρέπεια, σεβασμό και ευγένεια και να συνδράμουν στο έργο του σχολείου.

 

Η απρεπής συμπεριφορά, η χειροδικία, η αυτοδικία, η άσκηση βίας προς τους άλλους, καθώς και οι άκοσμες εκφράσεις θεωρούνται εκτός του αξιακού συστήματος του σχολείου και ελέγχονται.

Τα θέματα διαχείρισης συμπεριφοράς αποτελούν αντικείμενο συνεργασίας όλων των φορέων της σχολικής κοινότητας(εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου)και αντιμετωπίζονται συστημικά, όπως περιγράφεται και στο επόμενο εδάφιο: Πρόληψη φαινομένων Βίας και Σχολικού Εκφοβισμού,  με στόχο την καλύτερη δυνατή παιδαγωγική τους διευθέτηση.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου σε τακτικές και έκτακτες συναντήσεις ενημερώνουν τους γονείς των μαθητών και στο πλαίσιο συνεργασίας σχολείου και οικογένειας, τίθενται κοινοί στόχοι και χαράσσεται κοινή πορεία με γνώμονα το καλό των μαθητών.

 

 

 

3.   Πρόληψη φαινομένων Βίας και Σχολικού εκφοβισμού

 

Ως εκφοβισμός ορίζεται «η ηθελημένη, απρόκλητη και επαναλαμβανόμενη άσκηση βίας από ένα άτομο ή άτομα προς ένα άλλο, με σκοπό να το «μειώσει», να το εξευτελίσει ή να το εξαναγκάσει σε κάποια πράξη».

Οι πράξεις βίας και εκφοβισμού ενέχουν δυσάρεστες και τραυματικές ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Αν κάποιος μαθητής γίνει μάρτυρας περιστατικού βίας ή εκφοβισμού, πρέπει να το αναφέρει αμέσως σε κάποιον εκπαιδευτικό ή στη Διεύθυνση του σχολείου, για να επιτευχθεί άμεσα η καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπισή του.

Όλες οι μορφές εκφοβισμού, λεκτική, ψυχολογική, κοινωνική  βία, ηλεκτρονική παρενόχληση, καταστροφή προσωπικών αντικειμένων, σεξουαλική παρενόχληση ελέγχονται και αποτελούν, συγχρόνως, αφορμές δράσεων, από τη πλευρά του σχολείου, με στόχο την αντιμετώπισή τους.

Η πρόληψη και η αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού είναι διαδικασίες οι οποίες απαιτούν συστημική και σφαιρική αντιμετώπιση, από το σχολείο, την οικογένεια και την κοινωνία.

Το σχολείο έχει την υποχρέωση να είναι ευαισθητοποιημένο σχετικά με θέματα βίας και εκφοβισμού και, προληπτικά, να παρέχει ένα θετικό και  υποστηρικτικό ψυχοκοινωνικό  περιβάλλον.

Το σχολείο φροντίζει να  δημιουργεί θετικό σχολικό κλίμα και κουλτούρα, να διατυπώνει με σαφήνεια τους  κανόνες συμπεριφοράς και να μεταδίδει στους μαθητές και τους γονείς τουςτις ηθικές αξίες του σεβασμού προς κάθε συνάνθρωπό μας.

Το σχολείο, προκειμένου να πετύχει τους στόχους του,  συνεργάζεται με φορείς και ομάδες, οι οποίες λειτουργώντας σε θεσμικό πλαίσιο, πραγματοποιούν προγράμματα στο χώρο του σχολείου, με στόχο την προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας, την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης, την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και αλληλεγγύης, την ικανότητα διαπραγμάτευσης, την ενδυνάμωση της ικανότητας να τίθενται όρια, την αλλαγή των στάσεων των μαθητών, χρησιμοποιώντας βιωματικές, ενεργητικές και συνεργατικές μορφές μάθησης.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου οφείλουν, δρώντας προς την κατεύθυνση της πρόληψης φαινομένων βίας και εκφοβισμού, να έχουν ρόλο συμβουλευτικό, υποστηρικτικό, ενθαρρυντικό και διαμεσολαβητικό. Να επιτηρούν ουσιαστικά και με προσοχή τους μαθητές, κατά την ώρα των διαλειμμάτων. Να εντοπίζουν γρήγορα τα φαινόμενα βίας, να  δίνουν τον λόγο και να ακούν προσεκτικά τους μαθητές, όταν εκείνοι περιγράφουν γεγονότα βίας ή εκφοβισμού. Να παρεμβαίνουν αποφασιστικά και να δίνουν το μήνυμα ότι το σχολείο δε διαπραγματεύεται τέτοιου είδους συμπεριφορές. Να αναφέρουν τα περιστατικά εκφοβισμού και στον Σύλλογο Διδασκόντων, με στόχο τη δημιουργία ενός κοινού πλαισίου διαχείρισης και αντιμετώπισηςαντίστοιχων περιστατικών. Επιπλέον να ενημερώνουν τις οικογένειες των μαθητών που εμπλέκονται, ζητώντας τη συνεργασία τους.

Οι γονείς οφείλουν να συνεργάζονται με το σχολείο, να ακολουθούν τις υποδείξεις των εκπαιδευτικών και όταν τους προτείνεται, να επικοινωνούν με αρμόδιους φορείς και επιστήμονες για την πρόληψη, την αντιμετώπιση και την άμβλυνση των συνεπειών της βίας και του σχολικού εκφοβισμού. 

Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές προσεγγίζουν από κοινού το πρόβλημα και καταλήγουν σε τρόπους αντιμετώπισής τους.

Το σχολείο επίσης, στο πλαίσιο της πρόληψης,  οργανώνει συναντήσεις με ψυχολόγους και άλλους ειδικούς και προσκαλεί γονείς και εκπαιδευτικούς, ώστε να διερευνώνται θέματα συμπεριφοράς και κοινωνικοποίησης των μαθητών.

Επιπλέον, το σχολείο επικοινωνεί με άλλα σχολεία και ενημερώνεται για καλές πρακτικές, σχετικά με θέματα διαχείρισης συμπεριφοράς.

4.   Σχολικές Εκδηλώσεις – Δραστηριότητες

 

Σχολικές εκδηλώσεις είναι οι προγραμματισμένες και κατάλληλα σχεδιασμένες δράσεις του σχολείου που συμπληρώνουν και εμπλουτίζουν τα Προγράμματα Σπουδών. Προγραμματίζονται ανά τρίμηνο ή από την έναρξη του σχολικού έτους και οι γονείς ενημερώνονται σχετικά.

Έχουν τη μορφή ημερήσιας εκπαιδευτικής εκδρομής, εκπαιδευτικών ανταλλαγών, διδακτικών επισκέψεων, πολιτιστικών δράσεων ή αθλητικών εκδηλώσεων.

Toσχολείο πραγματοποιεί και δράσεις εντός του σχολικού χώρου, με τη μορφή επισκέψεων συγγραφέων, επιστημόνων, εκπροσώπων επαγγελμάτων, οι οποίες συμπληρώνουν και προάγουν τη διαθεματική προσέγγιση των γνωστικών αντικειμένων. Όσοι εισέρχονται στο χώρο του σχολείου, προκειμένου να πραγματοποιήσουν προγράμματα, έχουν άδεια εισόδου και έγκριση του Προγράμματος από το Υπουργείο Παιδείας.

Επίσης, πραγματοποιούνται σχολικές γιορτές, εκθέσεις βιβλίων, αθλητικοί αγώνες, χορευτικές παραστάσεις. Σε περίπτωση που οι παραπάνω εκδηλώσεις πραγματοποιούνται κατά τις απογευματινές ώρες, με απόφαση Συλλόγου Διδασκόντων, γίνεται μεταφορά του πρωινού εργασιακού ωραρίου σε απογευματινό.

 Το σχολείο οργανώνει σύντομες εκπαιδευτικές επισκέψεις σε μικρή απόσταση από το σχολείο, έως δύο ώρες, στο πλαίσιο εκπαιδευτικών προγραμμάτων  με στόχο τη βιωματική μάθηση και τη σύνδεση του σχολείου με το τοπικό κοινωνικό πλαίσιο.

Για τη συμμετοχή των μαθητών σε δράσεις οι οποίες πραγματοποιούνται εκτός σχολικού χώρου, απαιτείται έγκαιρη έγγραφη σύμφωνη γνώμη των Γονέων και Κηδεμόνων τους.

 

5.   Ποιότητα του σχολικού χώρου

 

Οι μαθητές σέβονται τον σχολικό χώρο.

Φροντίζουν να διατηρούν τους χώρους καθαρούς, να μη γράφουν τα θρανία, στους τοίχους και να μην προκαλούν ζημιές στον εξοπλισμό του σχολείου. Η δαπάνη αποκατάστασης τυχόν φθορών, επιβαρύνει τους γονείς των μαθητών, οι οποίοι προκάλεσαν τη φθορά.

Ιδιαιτέρως φροντίζουν για την τάξη και την καλαισθησία των αιθουσών, γιατί είναι ο χώρος που παραμένουν και εργάζονται πολλές ώρες. 

Παρομοίως και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου φροντίζουν ώστε οι  τάξεις στις οποίες διδάσκουν, να είναι εξοπλισμένες με όλα τα αναγκαία και διαθέσιμα, από το σχολείο, εποπτικά και άλλα μέσα,  που διευκολύνουν τη μαθησιακή και διδακτική διαδικασία, δημιουργώντας συγχρόνως ένα καλαίσθητο, περιποιημένο και παιδαγωγικό περιβάλλον.

Οι βοηθητικοί χώροι και οι τουαλέτες πρέπει να διατηρούνται καθαροί για λόγους υγιεινής. Το σχολείο φροντίζει πάντα να υπάρχουν σαπούνια και χειροπετσέτες για τη σχολαστική καθαριότητα των χεριών.

 

 

6.   Θέματα υγείας

 

Σε περίπτωση ασθένειας πέραν των τριών ημερών, κατά την επάνοδο του μαθητή, συνιστάται η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης, έτσι ώστε να προστατεύεται η υγεία και των υπολοίπων μαθητών.

Παρόλο που το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν επιτρέπεται να χορηγεί οποιοδήποτε φαρμακευτικό σκεύασμα στους μαθητές (Φ.7/488/123316/Γ1/4-10-2010 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.), εντούτοις κρίνεται σκόπιμο να ενημερώνεται το Σχολείο για:

 α) ευαισθησίες ή αλλεργίες των μαθητών σε φάρμακα ή τροφές και

β) τυχόν ιατρική αγωγή στην οποία υποβάλλονται αυτοί ή κάποιο πρόβλημα που υπάρχει και το οποίο μπορεί να επηρεάσει την ψυχοπνευματική εξέλιξή τους.

 

7.   Συνεργασία Σχολείου - Οικογένειας - Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων

Μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου  και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου οι γονείς ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου. Επίσης, γραπτές ενημερώσεις αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου επί της οδού Σαρανταπόρου.

Το σχολείο αποδίδει μεγάλη σημασία στην επικοινωνία και την εποικοδομητική συνεργασία με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών. Η προσπάθεια του σχολείου, ιδίως σε θέματα αγωγής και συμπεριφοράς δεν μπορεί να ευδοκιμήσει χωρίς τη συμπαράσταση των γονέων και της οικογένειας.

Η θετική  στάση των γονέων προς το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς διευκολύνει το εκπαιδευτικό έργο, ενισχύει την εμπιστοσύνη των μαθητών στο σχολείο και συμβάλλει στην πρόοδό τους.

Οι έλεγχοι των τριών τριμήνων επιδίδονται κατά την ημερομηνία την οποία ορίζει το σχολείο και στο τέλος του πρωινού ωραρίου (13:15).

Οι γονείς μπορούν να ενημερώνονται για την πρόοδο και διαγωγή των μαθητών σε τακτικές συναντήσεις, μία φορά τον μήνα, την πρώτη Τετάρτη κάθε μήνα, επίσης στο τέλος του πρωινού ωραρίου (13:15).

Επιπλέον, μπορούν για έκτακτα θέματα να επικοινωνούν με τους εκπαιδευτικούς, τηλεφωνώντας στο σχολείο.

Είναι απαραίτητη η συμμετοχή των γονέων στις ενημερωτικές, παιδαγωγικές συγκεντρώσεις που οργανώνονται από το σχολείο κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και ενθαρρύνεται κάθε άλλη διαδικασία επικοινωνίας και συνεργασίας με τη Δ/νση του σχολείου ή με τον εκπαιδευτικό της τάξης, όταν κρίνεται αναγκαίο.

Σε κάθε περίπτωση – και πριν την επίσκεψη γονέα στο σχολείο- προηγείται η ενημέρωση και ο καθορισμός της συνάντησης, προκειμένου να εξασφαλιστεί ο απαιτούμενος χρόνος και χώρος συνεργασίας.

Οι γονείς οφείλουν να συνεργάζονται με το σχολείο, να ακολουθούν τις υποδείξεις των εκπαιδευτικών και, όταν τους προτείνεται, να επικοινωνούν με αρμόδιους φορείς  και επιστήμονες για την πρόληψη και αντιμετώπιση μαθησιακών ή ψυχοκοινωνικών δυσκολιών των παιδιών.

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους το σχολείο οφείλει να συγκαλέσει τρία τακτικά Σχολικά Συμβούλια, κατά τα οποία η Δ/νση του σχολείου, ο Σύλλογος Διδασκόντων, το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και εκπρόσωπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης συνεργάζονται προκειμένου να συζητηθούν προβλήματα που τυχόν αντιμετωπίζει το σχολείο και να ανευρεθούν λύσεις με στόχο την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του σχολείου.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας σχολείου και Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, το σχολείο παραχωρεί, μετά από συνεννόηση,  χώρο κατάλληλο στο Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων, προκειμένου να πραγματοποιήσει τις τακτικές ή έκτακτες συνεδριάσεις του.

Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τη Διεύθυνση του Σχολείου και τον Σύλλογο Διδασκόντων, καθώς και από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την εκπαιδευτική νομοθεσία, σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Οι ενημερωμένοι γονείς συμβάλλουν θετικά στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος προς όφελος των μαθητών.

Το σχολείο υπολογίζει στην πρόθυμη συνεργασία με τους γονείς, ώστε να διευκολύνεται το εκπαιδευτικό του έργο και γενικότερα οι κοινοί στόχοι σχολείου και οικογένειας όσον αφορά στη μόρφωση, στη διαπαιδαγώγηση και στην κοινωνικοποίηση  των παιδιών.

Κοινή επιδίωξη όλων,  είναι το καλό των παιδιών μας.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.